technika mieszana, płótno; 140 x 120 cm;
sygn. p.d.: SEPE;
opisany na odwrociu: SEPE / 2017 / ‘Dying Surfer / Meets
His Maker’ / 140 x 120
Od 1996 roku związany z szeroko pojętym nurtem sztuki miejskiej. Absolwent Wydziału Architektury Krajobrazu SGGW w Warszawie (dyplom w 2006 roku) oraz Wydziały Grafiki i Malarstwa Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi (dyplom w 2009 roku). Mieszka i pracuje w Warszawie jako ilustrator i malarz - muralista. Malował m.in. w: Albanii, Anglii, Armenii, Chorwacji, Czechach, Danii, Estonii, Finlandii, Francji, Gruzji, Grecji, Hiszpanii, Indonezji, Kirgistanie, Luxemburgu, Mongolii, Niemczech, Norwegii, Portugalii, Rosji, Słowacji,
Szwajcarii, Tadżykistanie, Turcji, Ukrainie, USA oraz Polsce. Jego kompozycje zostały ujęte w następujących publikacjach: Muralismo Morte (GER), Slanted (GER), Graffiti Art (FR), Graffiti Allstars (FR), Ataq Bookzine (FR), Illegal Squad (MEX), Brain Damage (PL), Hiro (PL), Street Mag (PL), Slow (PL), Arteon (PL), Art&Business (PL), Vice (PL), Polski Street Art (PL), Graffiti Goes East (PL), Katapult Mag (US), Street Art Cologne (GER), Magasinet Kunst (DK), Artysta I Sztuka (PL), Whino Mag (US), Magic Paintbrush (CHN), "The Contemporary Urban Art Guide 2015" (FR), The Art Of The Mural (USA), Stories For Ways And Means (USA), Przekrój - zima 2017 (PL); Street Art Contexte(s) (FR), The Making Of Urban Nation (GER); Urban Nation - Unique, United, Unstoppable (GER), Next Level
(AUS).
Wystawy indywidualne: 2018 - "Dying Surfer Meets His Maker", Rhodes Contemporary Art, London (UK); 2017 - "Sleeping Through The War" , Varsi Gallery, Rome (IT); 2016 - "Selfie in the Circus", SOON Gallery, Zurich (CH); 2015 - "The Golden Age Of Grotesque", Lawrence Alkin Gallery, London (UK); 2010 - "Golonka,flaki", Baraka gallery, Cracow (PL); 2009 - "Na trzeźwo to nie sztuka", Viuro gallery, Warsaw (PL). „To gorzki komentarz do coraz wyraźniejszego kryzysu systemu wartości dotykającego nie tylko polską, ale i ogólnoświatową politykę i podległe jej media. Posługując się groteskową metaforą teatrzyku kukiełkowego, autor zwraca uwagę na coraz bardziej jaskrawą i niepokojącą „retorykę wojny” obecną już nie tylko w świecie polityki i mediów, ale także w życiu społecznym - coraz bliżej nas samych. Samo nakręcająca się spirala strachu, zagrożenia i populizmu staje się najlepszym narzędziem manipulacji.”
(źródło: www.exxist.pl/sepe-wizualizuje-system-edukacji)